Подія “Модератор. Оптимізація смислів”

Подія “Модератор. Оптимізація смислів”, яка закінчилась о 21:30, слухачі, які не бажали відпускати лекторку, і нове осмислення роботи модератора.
В п’ятницю, 22 червня, кожен з охочих міг прийти і послухати лекцію про модераторство від Ольги Мухи. Цікавий формат лекції – інтерактивна лекція, і люди, які представляли різні сфери, – слухали про нюанси роботи і багатогранність модератора, який насправді є у будь-який сфері роботи, ба навіть в побутовому житті. Ольга Муха представила матеріал цікаво і з гумором, а одна з уважних слухачок все занотувала і створила мегакорисний пост у Facebook Bee SMART. Точка Злету. , з яким ми з вами поділимось.
«Модератор – це кнопка на роялі, що стишує звук.»
Ми час від часу беремо участь – спікерами лекторами глядачами медіаторами і вищий пілотаж: модераторами – в конференціях, робочих групах, фасілітаціях і інших цілях.
Чи задумувались ви:
– Хто ця людина в метелику і з клікером?
– Чия доля залежить від неї? Спікера, глядача, чи її власна?
– Що таке якісна модерація?
🐝 Задачі Модератора:
⁃ Ознайомлення з текстами
⁃ Формулювання питань
⁃ Окреслення програми і логічного таймінгу
⁃ Таймінг і його контроль
«Модератор це людина на розігріві в спікера.»
Але Проблема починається, коли модератор має більше амбіції за спікера.
🐝Хороший модератор:
– Розговорив спікерів
– Розворушив аудиторію
– Проводить опитування
– Створює Фокус групу
– Слідкує за таймінгом
– Дотримується правила: 2-12-3 (Вступ – тема- закінчення)
Знає цілі заходу! (Ого!)
Витримує Баланс інтересів своїх, спікерів і вже потім публіки.
Так каже великий модератор Опра Уінфрі – а ви думали вона типу просто ведуча, та?: )
🐝Як готуватись до модерування?
До нього треба готуватись. Крапка.
🐝 Вивчити учасників.
Вам допоможуть Гугл, соцмережі, читати їх останні пости!
Крім дипломатичного протоколу (що є святе), Ви маєте знати уподобання учасників:
Кого з ким садити, як не називати…
🐝Найкраща розсадка:
Хлопчик/дівчинка по черзі
Якщо посадити різними крилами Ч і Ж – починається битва “Хто зверху”))
🐝Відстежувати Актуальність інфо до останньої секунди. Мати телефон захований між колінами на випадок, якщо ситуація міняється під час модераціі. (Як диктор новин).
🐝Як показати дедлайн:
Звуком не можна – це відволікає і збиває (хіба що це і є мета)
Картки – краще щоб були кольорові і з вказанням часу : 5-3-1 хвилина
🐝Як зупинити занадто балакучого спікера:
– Питанням
– Коментарем
– Фактом
– Запрошенням продовжити в іншому місці і часі
– Непогодженням (Направду? А давайте спитаємося в аудиторію)
🐝
🐝
Треба спочатку стати послідовником Арістотеля, щоб критикувати Арістотеля
Модератор має бути компетентним. І мати чарівну кишеню з питаннями на всі випадки життя
🐝
🐝
🐝 Кризові ситуації:
2 години це достатньо, щоб вигребсти з будь-якої ситуації.
І Вжити Рекомпенсеційні заходи. (By @Ольга Муха)
Спікер пішов.
«Пан А пішов і висловив тим свою позицію. Давайте це обговоримо»
Браслет з номером телефону батьків для дітей, що планують загубитися. Тобто всім.
10-15% факапів – це стандартна статистика
Будьте напоготові!
За що люди платять?
За Ексклюзивність інфо Або за Інсайтність і методику викладання.
Дрес код:
Добре, коли ти такий класний! Але класність не має заваджати робочому процесу.
Варто іноді приглушити свою класність. Дрес код не відволікає на себе увагу.
Почуття гумору:
Гумор і іронія – інструменти модератора.
Сатира, сарказм і гротеск – це агресія. Це допустимий інструмент лише для аудиторії.
Почуття гумору модератора є остаточним і оскарженню не підлягає.
4 Топ менеджер скіллс:
Модератор знає, що може статися.
Сподівається, що не це станеться.
Не дивується, коли стається.
І знає що робити, коли сталося.
Успішної вам модерації!