Подія “Модератор. Оптимізація смислів”

Подія “Модератор. Оптимізація смислів”

Подія “Модератор. Оптимізація смислів”, яка закінчилась о 21:30, слухачі, які не бажали відпускати лекторку, і нове осмислення роботи модератора.

В п’ятницю, 22 червня, кожен з охочих міг прийти і послухати лекцію про модераторство від Ольги Мухи. Цікавий формат лекції – інтерактивна лекція, і люди, які представляли різні сфери, – слухали про нюанси роботи і багатогранність модератора, який насправді є у будь-який сфері роботи, ба навіть в побутовому житті. Ольга Муха представила матеріал цікаво і з гумором, а одна з уважних слухачок все занотувала і створила мегакорисний пост у Facebook Bee SMART. Точка Злету. , з яким ми з вами поділимось.

«Модератор – це кнопка на роялі, що стишує звук.»

Ми час від часу беремо участь – спікерами лекторами глядачами медіаторами і вищий пілотаж: модераторами – в конференціях, робочих групах, фасілітаціях і інших цілях.

Чи задумувались ви:
– Хто ця людина в метелику і з клікером? 
– Чия доля залежить від неї? Спікера, глядача, чи її власна?
– Що таке якісна модерація?

🐝 Задачі Модератора:
⁃ Ознайомлення з текстами 
⁃ Формулювання питань 
⁃ Окреслення програми і логічного таймінгу
⁃ Таймінг і його контроль

«Модератор це людина на розігріві в спікера.»
Але Проблема починається, коли модератор має більше амбіції за спікера.

🐝Хороший модератор:
– Розговорив спікерів 
– Розворушив аудиторію 
– Проводить опитування 
– Створює Фокус групу 
– Слідкує за таймінгом
– Дотримується правила: 2-12-3 (Вступ – тема- закінчення)

Знає цілі заходу! (Ого!) 
Витримує Баланс інтересів своїх, спікерів і вже потім публіки. 
Так каже великий модератор Опра Уінфрі – а ви думали вона типу просто ведуча, та?: )

🐝Як готуватись до модерування? 
До нього треба готуватись. Крапка.

🐝 Вивчити учасників. 
Вам допоможуть Гугл, соцмережі, читати їх останні пости!

Крім дипломатичного протоколу (що є святе), Ви маєте знати уподобання учасників: 
Кого з ким садити, як не називати…

🐝Найкраща розсадка: 
Хлопчик/дівчинка по черзі 
Якщо посадити різними крилами Ч і Ж – починається битва “Хто зверху”))

🐝Відстежувати Актуальність інфо до останньої секунди. Мати телефон захований між колінами на випадок, якщо ситуація міняється під час модераціі. (Як диктор новин).

🐝Як показати дедлайн: 
Звуком не можна – це відволікає і збиває (хіба що це і є мета) 
Картки – краще щоб були кольорові і з вказанням часу : 5-3-1 хвилина

🐝Як зупинити занадто балакучого спікера: 
– Питанням
– Коментарем
– Фактом
– Запрошенням продовжити в іншому місці і часі 
– Непогодженням  (Направду? А давайте спитаємося в аудиторію)

🐝🐝
Треба спочатку стати послідовником Арістотеля, щоб критикувати Арістотеля 
Модератор має бути компетентним. І мати чарівну кишеню з питаннями на всі випадки життя

🐝🐝🐝 Кризові ситуації: 
2 години це достатньо, щоб вигребсти з будь-якої ситуації. 
І Вжити Рекомпенсеційні заходи. (By @Ольга Муха)

Спікер пішов. 
«Пан А пішов і висловив тим свою позицію. Давайте це обговоримо»

Браслет з номером телефону батьків для дітей, що планують загубитися. Тобто всім.

10-15% факапів – це стандартна статистика 
Будьте напоготові!

За що люди платять?
За Ексклюзивність інфо Або за Інсайтність і методику викладання.

Дрес код: 
Добре, коли ти такий класний! Але класність не має заваджати робочому процесу. 
Варто іноді приглушити свою класність. Дрес код не відволікає на себе увагу.

Почуття гумору:
Гумор і іронія – інструменти модератора. 
Сатира, сарказм і гротеск – це агресія. Це допустимий інструмент лише для аудиторії.

Почуття гумору модератора є остаточним і оскарженню не підлягає.

4 Топ менеджер скіллс: 
Модератор знає, що може статися.
Сподівається, що не це станеться.
Не дивується, коли стається.
І знає що робити, коли сталося.

Успішної вам модерації!



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *